yek dust
 
راز شب 14
نرم افزار - شعر - عـکس
 
 

یک شبی مجنون نمازش را شکست



بی وضو در کوچه لیلا نشست



عشق آن شب مست مستش کرده بود



خالی از جام الستش کرده بود



گفت یارب از چه خارم کرده ای



بر صلیب عشق دارم کرده ای



خسته ام زین عشق دل خونم مکن



من که مجنونم تو مجنونم مکن



مرد این بازیچه دیگر نیستم



این تو لیلای تو من نیستم



گفت ای دیوانه لیلایت منم



در رگت پیدا و پنهانت منم



سال ها با جور لیلا ساختی



من کنارت بودم و نشناختی

 

http://wistfuls.com/wp-content/uploads/2012/01/%D8%AE%D8%AF%D8%A7.jpg



نظرات شما عزیزان:

درسا
ساعت19:02---11 مرداد 1391
عالی.بازم سربزن

yek dust
ساعت14:01---1 مرداد 1391
چرا هر وقت اپ میکنی خبرم نمیکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هستی
ساعت18:18---31 تير 1391
چ کار

مونا
ساعت12:20---31 تير 1391
سلام عسلی لینگ شدی
دوستت رضا بودا دچار مشکل شده


giti
ساعت13:03---29 تير 1391
مدتیــــست دلم شکســــته از همان جای قبلـی … !
کاش میشد آخر اسمــت نقطه گذاشت تا دیگر شــــروع نشوی … !
کاش میشـــــــد فریاد بزنم : ” پایــــــان ”
دلم خیـــــــلی گرفته اســـت …………..
اینجا نمیتـــــوان به کسی نزدیـــــــک شـــــــد …
آدمهـــا از دور دوست داشتــــنی ترنــــد … !
آپـــــــــــــــــــم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, :: 9:59 :: توسط : رضا بوالحسنی

درباره وبلاگ
سلام به وبلاگه من خوش امدید لطفا ایمیلتون رو توی خبرنامه وبلاگم پبت کنید تا زمانی که آپ کردم بهتون خبر بدم و خواهشا توی نظر سنجی وبلاگم شرکت کنید . مرسی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راز شب 14 و آدرس raze-shabe14.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 496
بازدید کل : 57310
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 396
تعداد آنلاین : 1